Wednesday, November 18, 2009

Tag

1. Adakah anda rasa anda hot?

Tentu sekali! Kadang-kadang boleh kedengaran "sssssssssssssssssssss"

2.Upload gambar kegemaran anda

Semuanya Eddie. Biar saya cari gambo dari dulu-dulu dan scan.

3. Cerita pasal gambar?

N/A

4.Bila kali terakhir makan pizza?

3 minggu yang lalu

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Virtual Insanity - dalam program Singapore Idol semalam. Laki yang nyangi lagu tu sangat bangus. Yang lain semua tak leh pakai.

(Disclaimer- Itu kali pertama saya menonton Singapore Idol)

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Baring di atas katil (7.25am)

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

Yes dear. (tak tipu! suami tak panggil saya dear, tapi "yes dear")

8. Tag lagi 6 orang

Maaf kena repeat sebab para pembaca saya terhad.

a. Yummymummy
b. N/A
c. Kechik
d. Khemy
e. N/A
f. Elise


9. Siapakah orang No.1 pada anda?

Kawan baik sejak sekolah.

10.Kata sesuatu mengenai orang no 5

N/A

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?

Hubungan menyusu dengan munchkin.

12. Bagaimana pula orang no.4?

Ini komplikated sikit. Saya tak tau kalau dia ingat, tapi kali pertama kita berjumpa adalah masa kita di Darjah 6 main bola jaring. Masa tu, khemy sekolah lain.

13. Pesanan kepada orang no 6.?

Mulakan blog.

No comments: